3 съвета за оптимизиране на бизнеса ви в Google Maps

3 съвета за оптимизиране на бизнеса ви в Google Maps Снимка: https://pixabay.com/

Ако профилът ви не е попълнен, присъства неточна информация и липсват снимки на бизнеса ви, вероятно няма да бъдете показвани.

Google все още е кралят, кралицата и придворен шут на онлайн търсенето. Разбира се, Facebook и Amazon се опитват да извоюват своя собствен дял от търсенето, но към юли 2019 г. Google доминира над 90% от всички заявки за търсене. Когато някой търси с Google продукт или услуга, той демонстрира намерение и мотивация. Хубавото на търсенията, основани на намерение, е, че този трафик може да бъде безплатен.
 

 Рекламата с платени ключови думи работи, но това не е единственият начин да получите кликвания и клиенти. Правило ли ви е впечатление как някои бизнеси и предприемачи винаги са позиционирани точно под платените реклами в Google Maps, докато други никога не се показват? Тези, които се показват, правят три неща в своя бизнес профил по-добре от всички останали.

Преди да навлезем в трите конкретни задачи, важно е да знаете, че вашият бизнес няма да се показва в Google Maps, освен ако не създадете профил в Google My Business (GMB) за всяко място. Потърсете в Google фразата „Google My Business“, за да намерите директна връзка за настройка на вашия GMB профил. Той е свързан с акаунта ви в Google.

Ако установявате съвсем ново местоположение, ще трябва да избирате между местоположение на услуга и физическо местоположение. Физическото местоположение е реалният офис или търговско пространство, в което хората отиват като в лекарски или адвокатски кабинет. Клиентите идват при вас. Мястото на обслужване е районът, в който извършвате услугите си като квартал или град, но нямате офис или търговски площи. Примерите включват водопроводчик, брокер или сервизен техник.

А сега нека разгледаме трите бързи и лесни начина, по които да накарате бизнеса си да се покаже в Google Maps.

1. Снимки, снимки и още снимки

Случвало ли ви се е да сте разглеждали нечий бизнес профил и да се чудите дали мястото все още работи? Когато единствената снимка в този бизнес профил е изгледът на улицата от Google Maps, той изглежда пуст.

Важно е да качите подходящи снимки. Хората консумират и купуват с очите си. Не е нужно да наемате професионален фотограф. Камерите на повечето смартфони биха ви послужили достатъчно добре.

Направете възможно най-много снимки на работното си място. Не забравяйте да преименувате всяка снимка, за да включва името на бизнеса и това, което е на снимката. Имената на файловете обикновено изглеждат така: „1074738img.jpg." Преименувайте файла на „Dans-Plumbing-Front-Of-Office-1234-Mockingbird-Lane-Anywhere-Ca-90210.jpg.", например. Така помагате на Google лесно да разбере какво е на снимката, като по този начин улеснявате алгоритъма да доставя по-точни резултати.

Други идеи за снимки включват клиенти, продукти, храна и такива от типа „преди и след това” Не забравяйте, че е невъзможно да имате твърде много снимки, стига те да са от значение за вашия бизнес.

2. Вградете профила си в Google Maps

Google предпочита да използвате неговите инструменти. Един от най-бързите и лесни начини за изпращане на сигнали до Google, че вашият GMB профил отчита трафик, е като се възползвате от съществуващия трафик на вашия уебсайт. Вградете малката карта на Google на вашия сайт. Всеки път, когато някой посети вашия сайт, той неволно разглежда вградената собственост на Google. Google отчита това, дори и потребителят да не кликне върху картата.

Потърсете бизнеса си в Google Maps. Когато го намерите, кликнете върху опцията „споделяне“ и изберете „вграждане на карта“. Копирайте този код и го поставете на вашия сайт по същия начин, по който вграждате видеоклипове от YouTube.

3. Отзиви

Колкото повече кликвания получава вашият профил, толкова по-нагоре и по-често Google ги предоставя като резултат от търсачката в Google Maps. Колкото повече отзиви имате, толкова по-вероятно е хората да кликнат върху вашия профил.

Трябва да се научите да искате на отзиви от вашите клиенти, приятели и семейство. Получаването на отзиви е форма на изкуство. Колкото повече го правите, толкова по-добри ще ставате в това. Не се изненадвайте или дори обиждайте, когато трябва да поискате от някого преглед или препоръка повече от веднъж. Това обикновено се случва след покупка или консумация. В тези моменти вие и вашият екип трябва да поискате обратна връзка.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: