
Какво се промени в поведението на потребителите по време на пандемията
- България
- Източник: lesaffaires
- Автор:

Проведено между 15 и 24 юни сред 4015 канадци от агенция Léger, изследването показва, че 91% от анкетираните са променили поведението и навиците си на консумация заради пандемията. Поразително висок процент, който не бива в никакъв случай да се пренебрегва.
Критериите, според които потребителите сега избират откъде да пазаруват, са на първо място чистотата и поддръжката (64%). След това се нареждат възможността за безплатна доставка (46%), опис на продуктите в магазина (42%), фактът, че това е местен бизнес (40%) и накрая съотношението качество/цена (39%).
Носенето на маска, наличието на гел за дезинфекция, спазването на дистанция и измиването на ръцете от персонала, както и адекватната маркировка, изглежда, имат вече съвсем реално влияние върху доверието на потребителите.
Но спазването на всички тези мерки забавя обслужването и често води до опашки, затова потребителите са все по-мотивирани да пазаруват онлайн. Удобството е, че клиентите могат да избират артикулите, без да бързат, следвайки свое собствено темпо и при нулев риск от заразяване. Спестяването на време и безопасността са по-важни от всякога за потребителите. Днес клиентите в магазина предпочитат формулата „Пристигам, купувам и напускам“ вместо доскорошната „Разхождам се, откривам, пробвам и може би го взимам“.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Тръмп си намери оправдание да отлага очакваните санкции срещу Русия (обзор)

OpenAI изиска чатовете на майката на децата на Мъск и негови приближени лица

Аптеките в Германия се сблъскват с липса на медикаменти

Япония е рекордьор по столетници

Анонимна класация ще отличи „най-тъпото” използване на изкуствен интелект

Русия и Беларус подновиха военните учения „Запад“

Светът реагира на руското нахлуване с дронове над Полша

Албания първа в света назначи изкуствен интелект за министър
