
Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни
- Компании ИКТ услуги
- Източник: nbc
- Автор:

Amazon влезе на пазара на преносимите аксесоари с голям бум. Компанията представи гривна за проследяване на здравето, наречена Halo, заедно с абонаментна услуга и приложение за смартфони.
В момента водещи продукти на фитнес гривни са Apple Watch и устройствата на Fitbit, които чакат одобрение за придобиване на права върху тях от Alphabet на Google.
Продуктът Halo на Amazon използва концепцията на тези по-стари устройства, но добавя нови функции, които никога не са били виждани в масово преносимо устройство. Именно функция, която проследява емоционалното състояние на потребителя, като слуша тона на гласа му, и друга, която осигурява триизмерно изображение на тялото на собственика с приблизително изчислен процент телесни мазнини.
Това е сериозно оттегляне на Amazon от хардуерния бизнес, който преди това се беше фокусирал върху създаването на устройства за дома, като например смарт високоговорителите Echo и поточните видео устройства на Fire TV. Amazon се похвали с някои свои разработк на преносими аксесоари миналата есен, като безжични слушалки и комплект очила с вграден достъп до асистента Alexa. Но Halo е първият им реален удар в бързо разрастващия се пазар на преносими аксесоари.
Миналата година Gartner изчисли, че този пазарен сегмент ще достигне стойност от 50 милиарда долара през 2020 г.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
