
Защо Johnson & Johnson инвестира в стартъп за телездраве
- Компании
- Източник: fiercehealthcare.com
- Автор:

Фармацевтичният гигант Johnson & Johnson инвестира в компанията за телездраве Thirty Madison.
Базираната в Ню Йорк компания, Thirty Madison, предлага телездраве посещения и онлайн рецепти за лекарства срещу косопад, мигрена и киселинен рефлукс.
Thirty Madison спечели $47 милиона в цикъл на финансиране от серия Б, ръководен от фирмата за здравен рисков капитал Polaris Partners.
Johnson & Johnson Innovation, JJDC, Inc., се присъедини към цикъла като нов инвеститор. Съществуващите инвеститори Maveron и Northzone също участваха.
Стартъпът, започнал дейността си преди 3 години, има $70 милиона до момента.
Thirty Madison стартира бизнеса си за третиране на косопад, Keeps, през 2018 г., последвано от Cove, което цели да служи на хора, страдащи от мигрена. Стартира и марка за третиране на киселинен рефлукс на име Evens през септември 2019 г.
Keeps е основан от бивши служители на Google – Стийв Гутентаг и Деметри Карагас, с цел да подобрят начина, по който се третират хронични заболявания.
Компанията предлага на пациентите лесен достъп до специализирани грижи в съчетание с удобството на телемедицината и доставката на лечение.
Thirty Madison наскоро също започнаха да предлагат и спешни консултации.
С този нов цикъл на инвестиции Thirty Madison планира по-нататъшни иновации в дигиталното здравно пространство, както и да стартира нови брандове, каза Гутентаг, съосновател и изпълнителен директор на Thirty Madison.
„Развълнувани сме JJDC да е инвеститор, взимайки предвид лидерството на Johnson & Johnson в сферата на здравеопазването и здравето на потребителите, както и тяхната ангажираност към това да слагат потребителите и пациентите си на първо място“, каза Гутентаг в изявление.
Инвестицията на Johnson & Johnson Investment в Thirty Madison пасва на цялостната им стратегия да въведат нови здравни продукти и решения в сферите, където има пропуски. Те са най-вече при хора с хронични заболявания, сподели Стейси Фелд, ръководител на Johnson & Johnson Innovation.
Johnson & Johnson продава продукти, които третират заболяванията, върху които се фокусира Thirty Madison. Такива са например косопадът и киселинният рефлукс.
Размерът на инвестицията им не беше оповестен.
Thirty Madison се отличава от по-големите си съперници в сферата на телездравето, като Teladoc, като предлага специализирани грижи чрез виртуални посещения.
„За Thirty Madison няма универсален подход, когато става дума за лечение или продукти. В допълнение към предлагането на редица възможности за лечение, марките партнират директно с иновативни здравни компании, за да могат да предоставят на пациентите си по-голям достъп до най-новите опции за лечение и да предложат значително намаляване на разходите“ казаха ръководителите в изявление.
Компанията наблюдава бърз растеж по време на пандемията от COVID-19, докато потребителите преминават към виртуални грижи.
В средата на 2020 г. марката Keeps вече беше надхвърлила годишния си приход от 2019-а.
Cove марката на Thirty Madison направи висококачествената грижа за мигрени по-достъпна, като помогна на 70% от пациентите си да видят намаляване на силата на мигрената им и успя да намали със 79% посещенията в спешното отделение, които са поради мигрена.
Cove също влезе в четири фармацевтични партньорства тази година.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
