
Имат ли право телекомите да вдигат цените внезапно и могат ли да се защитят клиентите
- Маркетинг
- Текст:

Краткият отговор на основателя на платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова е - да. Уточнението - веднъж годишно, със средногодишната инфлация.
Причината - наличието на неравноправната клауза, която позволява веднъж годишно телекомите да индексират цените на услугите.
За съжаление, в случая потребителите нямат полезен ход. Могат да помогнат само институциите, успоредно:
1. Комисията за защита на потребителите да изиска от дружествата да признаят клаузата за недействителна, или да заведе колективен иск в съда, който да направи това.
2. Комисията за защита на конкуренцията да провери за съгласуване на практиката между трите телекома.
Справедливото решение е при едностранно повишаване на цената потребителят да може на това основание да развали договора без неустойки и да отиде при друг доставчик, който не прилага тази практика и предлага по-изгодни условия.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Седящият начин на живот увеличава риска от развитие на диабет тип 2

ЕС ще се защитава от дронове с украинска технология

Разследват сериозен проблем в електромобилите Tesla

Швейцария удвои вноса на руско злато

Зеленски е готов да се срещне с Тръмп и Путин

Руската Интервизия се кани да засенчи Евровизия

TikTok се продава – но кои от активите му?

Арестуваха собственика на кораб, причинил опустошителния взрив в пристанището на Бейрут
