Как вирусът промени потреблението в САЩ
- България
- Източник: New York Times
- Автор:
Снимка: Unsplash
Хората работят от вкъщи, лекциите са преместени оналйн, малките магазинчета са затворени. Как всичко това се отразява на харченето?
Както се очаква, купуването на хранителни стоки (и битови продукти) е нараснало с почти 50%. За сметка на това американците харчат сравнително по-малко за продукти за красота (приблизително 25% по-малко от обикновеното), както и за ресторанти и забавление (около 30% по-малко), сочи изследване на Earnest Research, публикувано от сп. New York Times в Instagram. Данните представят начина, по който американците са променили потреблението си откакто заразата с COVID-19 настъпи в САЩ.
Най-голям спад се отчита в транспортния сектор, който е тясно обвързан с пътувания извън или вътре в страната. С почти 100% е намаляло купуването на самолетни билети и круизи, както и наемането на коли. Американците също така отказват да харчат пари и за нови жилища.

Отчита се покачване на купуването на електронни книги, абонаменти за видео стрийминг платформи, както и за новинарски сайтове. Най-благоприятно седенето вкъщи се отразява на гейминг сектора, който отчита ръст на продажбите на видео игри с около 80%.
Американските граждани значително са увеличили търсенето на услуги за доставка до домовете, предоставяни от ресторанти. След като жителите седят под ключ, ресторантите и веригите за бързо хранене остават празни. Улиците също са празни, което води до спад на използването на градски транспорт, таксита, споделени пътувания. Респективно глобите за паркинг също са по-малко, което е един от плюсовете хората да стоят вкъщи.
Най-голям спад се отчита в транспортния сектор, който е тясно обвързан с пътувания извън или вътре в страната. С почти 100% е намаляло купуването на самолетни билети и круизи, както и наемането на коли. Американците също така отказват да харчат пари и за нови жилища.

Отчита се покачване на купуването на електронни книги, абонаменти за видео стрийминг платформи, както и за новинарски сайтове. Най-благоприятно седенето вкъщи се отразява на гейминг сектора, който отчита ръст на продажбите на видео игри с около 80%.
Американските граждани значително са увеличили търсенето на услуги за доставка до домовете, предоставяни от ресторанти. След като жителите седят под ключ, ресторантите и веригите за бързо хранене остават празни. Улиците също са празни, което води до спад на използването на градски транспорт, таксита, споделени пътувания. Респективно глобите за паркинг също са по-малко, което е един от плюсовете хората да стоят вкъщи.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Създателят на криптовалутите TerraUSD и Luna, До Куон, получи 15 години затвор
Шепа свръхбогати контролират половината богатства на планетата
На фона на нарастващото напрежение в сферата на ИИ в Google се появи нова длъжност
NASA загуби връзка с марсианския апарат MAVEN
Съветът на Европейския съюз одобри единна такса за пратки от онлайн магазини
„Златната карта на Тръмп” стартира в САЩ
България е без правителство
Мексико приема нова митническа тарифа
Мъдрост от хилядолетията: как са се лекували древните гърци
КЕШ клуб
300
3 000
30 000