
Google: Колко често и защо напуска дома си българинът
- Важно от "Акценти"
- Източник: google.com
- Автор:

Продължаваме да следим актуалните доклади от Google Inc относно мобилността на хората в България. Ето какво отчетоха експертите към 25 юли:

1. Към края на месец юли посещаемостта на търговски места и места за отдих и забавления е спаднала с 5% от средата на месеца, като стойността е доближила отмерванията от началото на юли.
2. Посещенията на търговски обекти, хранителни стоки и аптеки са намалели с още 8% от средата на месеца. Такава тенденция се наблюдава от самото начало на юли.
3. Посетителите на паркове и открити общински и обществени места са запазили същата стойност от средата на месеца.

4. Посещенията на възлови транспортни места са се понижили с 1%.
5. Посещаемостта на работните пространства рязко се увеличила с 19% от средата на месеца и с 21% от началото на юли.
6. Жилищните пространства отново са поутихнали към края на месеца с 4% от средата на юли, или само с 3% от началото на месеца.
От направения анализ може да се заключи, че в периода между 17 и 25 юли най-значителна промяна в мобилността на хората е настъпила на работните места. Това рязко повишение може да е свързано с приключване на първата вълна от летни отпуски. А понижените стойности на посещиния на търговски обекти, пазари и аптеки може отчасти да се дължи на все още летуващи семейства и хора в отпуск, и отчасти на високите температури и юлски жеги, типични за сезона, които възпират придвижването на хора по тези места.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Екстремни температурни промени: посочена е причината за блекаута в Европа

Как се движат пазарите днес

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне
