Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Създателят на криптовалутите TerraUSD и Luna, До Куон, получи 15 години затвор
Шепа свръхбогати контролират половината богатства на планетата
На фона на нарастващото напрежение в сферата на ИИ в Google се появи нова длъжност
NASA загуби връзка с марсианския апарат MAVEN
Съветът на Европейския съюз одобри единна такса за пратки от онлайн магазини
„Златната карта на Тръмп” стартира в САЩ
България е без правителство
Мексико приема нова митническа тарифа
Мъдрост от хилядолетията: как са се лекували древните гърци
КЕШ клуб
300
3 000
30 000