Пощенска банка с нова иновативна услуга

Пощенска банка с нова иновативна услуга Снимка: Пощенска банка

Модерната технология вече е достъпна на над 120 банкомата и устройства в дигиталните зони за експресно банкиране

Над 120 банкомата и устройства за самообслужване в дигиталните зони за експресно банкиране на Пощенска банка в цялата страна предоставят нова безконтактна функционалност. Тя позволява извършването на платежни и неплатежни операции с доближаване на картата до безконтактния четец на съответното устройство, съобщиха от кредитната институция. 

На банкоматите на банката вече и безконтактно могат да се извършват следните услуги: теглене на пари в брой, проверка на баланс, плащане на битови сметки, плащане на задължение по кредитна карта от Пощенска банка, получаване на парични преводи от Western Union по дебитна карта на банката и вноска в брой по карта от банкоматите с депозитна функция. Всички услуги на банкомат, които се предлагат за картодържатели на други банки, са достъпни и безконтактно (с изключение на смяна на ПИН код).

На клиентите на Пощенска банка е предоставена възможност и за безконтактно извършване на операциите, без да се налага посещение в банков офис. 

Част от възможните услуги включват нареждане на левови изходящи преводи между свои и чужди сметки, независимо в коя българска банка са, погасяване на задължения по своя или чужда кредитна карта от Пощенска банка, възможност за кандидатстване за предлагани от банката кредитни продукти. 

Както физическите лица, така и фирмените клиенти на банката, регистрирани за услугата „зона за самообслужване“, могат безконтактно да внасят или теглят пари не само от и по своите карти, но и от свои сметки в банката след допълнителна идентификация, когато устройствата са специално обозначени, че имат тази техническа възможност. 

Извършването на справки и извлечения по сметки, карти и кредити в Пощенска банка, включително разпечатването на част от тях, също е възможно да стане безконтактно чрез съответните устройства. 

На банкоматите от ново поколение, както и на устройствата за самообслужване в дигиталните зони, могат да се извършват основни операции с всички безконтактни карти, независимо от банката издател

За клиенти на други банки са валидни само част от функционалностите на устройствата, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта. 

Новата безконтактна функционалност поетапно ще бъде предлагана на банкомати и устройства за самообслужване във все повече локации, като от Пощенска банка планират разширяване на мрежата и замяна на съществуващите банкомати.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: