„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google
- Свят
- Текст:
Снимка: pixabay
2020 г. подложи на изпитание целия свят, така че въпросът „Защо?" бе по-популярен от всякога
Имаше въпроси за COVID-19 и социални вълнения. Други се отнасяха до смъртта на известни личности: баскетболиста Кобе Брайънт и футболиста Диего Марадона.
Въпросът „Защо всички купуват тоалетна хартия“ може да се нарече най-типичен за 2020 г. от гледна точка на маркетолозите. Той отразява безпокойството и любопитството, нуждата от практическа информация за най-основните неща.
Според Google „къде да купя“ и „в наличност“ са над 8000% по-популярни от предишната година.
Това е ключов показател за търговците, които трябва да разберат как да осигурят продажби по време на криза. Потребителите са търсили в Google работното време на магазини, указания за безопасност и съвети за работа и учене от дома.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Четвърти арестуван в Германия по обвинения в шпионаж в полза на Китай
Среброто – как да се подготвим за новите ценови рекорди
САЩ и Великобритания подготвят мащабна военна помощ за Украйна
Кои са факторите при взимане на решение за работа в дадена организация
Шефът на NVIDIA: хуманоидните роботи скоро ще станат нещо обичайно, като автомобилите
Австралийският премиер нарече Илон Мъск „арогантен милиардер“
Google уволни още повече служители след вече приключилия седящ протест
Европа се затопля два пъти по-бързо от другите континенти
Германците се пристрастиха към „соларните балкони”
КЕШ клуб
300
3 000
30 000