Европейският пазар за туристически застраховки ще достигне $10,39 млрд.

Европейският пазар за туристически застраховки ще достигне $10,39 млрд.

Проучване на Allied Market Research

Размерът на европейския пазар на туристически застраховки през 2019 г. се оценява на 6,25 млрд. долара и до 2027 г. се очаква да достигне 10,39 млрд. долара, като нараства с комбиниран годишен темп на растеж от 14,4% от 2020 г. до 2027 г., сочи проучване на Allied Market Research.

По време на пандемията COVID-19 се очаква продажбите на застрахователни полици да намалеят поради глобалния страх от вируса и безпрецедентните ограничения за пътуване, което значително намали търсенето на туристически услуги в регионите. 

Правила и разпоредби, наложени от правителствата, призоваха потребителите да се възползват от застраховка за пътуване като предпоставка за получаване на VISA, което се очаква да стимулира растежа на европейския пазар на застраховки за пътувания. 

Засиленият туризъм води до различни непредвидени ситуации, като например отмяна на пътуване, загуба на багаж и важни документи, спешни медицински случаи и други. За да избегнат тези рискове, потребителите избират да си направят туристическа застраховка. 

Липсата на разбиране и осведоменост по отношение на покритията на застраховките за пътуване, ниското ниво на разпространие, както и малкото писмени полици на застраховките за пътуване са някои от факторите, ограничаващи пазарния растеж на европейската застрахователна премия за пътуване.  
От застрахователите в региона се очаква да подобрят съществуващите платформи за разпространение на застраховки за пътуване, като подобрят услугите си с помощта на технологии като геолокация, интерфейс на приложна програма (API), изкуствен интелект (AI), анализ на данни и GPS технологии, наред с много други. В резултат на това се очаква тези фактори да създадат доходоносна възможност за европейския пазар на туристически застраховки през следващите години. 

Европейски туристически застрахователен пазар 

По застрахователно покритие 
Очаква се сегментът за еднократно пътуване да бъде най-доходоносния.

По канал за разпространение 
Сегментът на застрахователните посредници ще доминира на пазара през целия прогнозен период. 
През 2019 г. секторът на застрахователните посредници доминираше в европейската застрахователна индустрия за пътувания и се очаква през прогнозния период тенденцията да се запази. Някои посредници надграждат своите предложения чрез включване на софтуер като глобална дистрибуционна система (GDS), което позволява транзакции между доставчици на услуги в туристическата индустрия като авиокомпании, хотели, компании за коли под наем и туристически агенции. 

По краен потребител 
Сегментът на бизнес пътниците ще покаже най-високия комбиниран годишен темп на растеж от 16,7% в периода 2020 - 2027 г. 

Топ доставчици на услугата: 

1.Allianz 
2.American International Group Inc. 
3. Assicurazioni Generali S.P.A. 
4. Aviva  
5.AXA  
6.EUROPEAN Travel Insurance Group, 
7. Insure & Go Insurance Services Limited 
8. Mutuaide 
9. The April Group  
10.Zurich 
 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: