
Електронната търговия в България
- Пазарен анализ
- Източник: www.beabg.com
- Автор:

През последните пет години годишният ръст на електронната търговия в България е между 21% и 35%, посочва в доклада си Българска E-commerce асоциация (БЕА).
През изминалата година 1 530 000 потребители са пазарували онлайн и са похарчили средно по 636,59 евро.


Българските купувачи онлайн са похарчили над 895 млн евро за стоки и услуги, което представлява 1,53% от брутния вътрешен продукт на страната за 2019 година.

Очаква се секторът на електронната търговия в България да нараства с двуцифрен ръст. Предпоставките за това са:
- 71% разпространение на интернет;
- Наситеност на мобилни устройства с интернет;
- 31% онлайн потребители ( 22% от цялото население), които са изградили навици и доверие в електронната търговия.

Очакваният ръст на B2C онлайн пазара за 2020 година е 9% спрямо 2019 година и ще достигне обем от 974 млн евро.

Сподели

Даряването на храни се регламентира с правителствено постановление

Най-купуваните автомобили в Европа за 2020 г. - Топ 10

За животновъдите са одобрени над 22 млн. лева по de minimis

До фирмите са достигнали над 550 млн. лв. от антикризисния пакет

Актуална информация за епидемичната обстановка на 27.01.2021 г.

Прогноза: Еврозоната ще се възстанови едва в края на 2022 г.

Най-добрите футболни отбори в света губят над 2 млрд. евро приходи

Промени в закона отварят врата за безразборно изсичане на гори
