Нова ко-брандирана Visa карта улеснява онлайн пазаруването

Нова ко-брандирана Visa карта улеснява онлайн пазаруването Снимка: unsplash.com

Fibank и eMAG създадоха иновативен финансов продукт с много полезни предимства

Новата ко-брандирана кредитна карта на Visa е иновативен картов продукт. Чрез нея Fibank (Първа инвестиционна банка) и един от най-големите онлайн търговци eMAG обединиха усилия в полза на многобройните си клиенти, съобщиха от централата на банката. 

Клиентите могат да разсрочват заплащането за направените от тях покупки в сайта на онлайн търговеца на безлихвени месечни вноски без да заплащат комисиона. При покупката на определени продукти тази опция достига до 12 равни месечни вноски.

Друго важно предимство на Visa картата Fibank-eMAG е участието на притежателите ѝ в програма за лоялност. При пазаруване в сайта www.emag.bg те натрупват в своя акаунт бонус точки до 10% от стойността на покупката в зависимост от категорията на продукта. 

Точките могат да бъдат използвани като паричен еквивалент при следващи покупки. Револвиращата кредитна карта Visa се предлага със застраховка при пътуване в чужбина и по желание на клиента – със застраховка „Злополука“ от FiHealth.

“Картовото портфолио на Fibank е изключително разнообразно, а картата Fibank-eMAG е едно свежо допълнение към него. Тя съчетава удобствата на класическите кредитни карти като ги допълва с възможността за разсрочване на месечни вноски. Вярваме, че в дългосрочен план партньорството ни с eMAG ще допринесе за подобряване на клиентското изживяване и ще направи онлайн пазаруването още по-достъпно, евтино и приятно.“, коментира във връзка със стартирането на новия продукт главният изпълнителен директор и председател на управителния съвет на Fibank Никола Бакалов.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: