Как да стартирате онлайн бизнес от дома

Как да стартирате онлайн бизнес от дома Снимка: https://pixabay.com/

Някога стартирането на бизнес включваше неща като акции, служители и в повечето случаи помещение, от което да управлявате целия работен процес.

Всичко това се промени благодарение на интернет. Появяват се все повече и повече домашни предприятия. Много от тях работят онлайн, използвайки съществуващите си средства, без да е нужно събирането на капитал, необходим за управлението на типичен физически офис.

Тази публикация ви превежда през всяка стъпка от оформянето на идеята до ориентирането към целевите потенциални клиенти за вашия уебсайт.

Когато става въпрос за изграждането на уебсайт, препоръчително е използването на WordPress. Това е една чудесна платформа, която позволява на всеки да изгради различни видове уебсайтове безплатно и без да е нужно да притежава уменията на уеб разработчик. Освен това можете да създадете всички видове бизнес, споменати на тази страница в платформата WordPress.

Бизнесът, който можете да започнете още днес от собствения си дом

Ако все още не сте виждали някакви бизнес идеи, които да ви се открояват, разгледайте следните примери.

Продайте своите домашни продукти

Ако се занимавате с изработването на някакви неща, защо не превърнете плодовете на труда си в бизнес? Независимо дали правите свещи, козметика, лют сос или керамика, можете да започнете да продавате всичко това сами. Дори да нямате опит в изграждането на сайтове, можете да създадете напълно работещ магазин за електронна търговия с приставка за WordPress WooCommerce.

Купувайте продукти на едро, за да ги продавате

Вносът на продукти на едро и последващата продажбата с цел печалба е изпитан бизнес модел. Инвестирате ли в правилната ниша и знаете ли кои са подходящите продукти за вашите целеви клиенти? Може би сте били на почивка и сте видели нещо страхотно, което не е лесно достъпно във вашата страна? Ако можете да намерите недостатъчно популярни продукти, които са лесни за транспортиране и съхранение, като бамбукови сламки или бижута, това може да бъде началото на една перспективна бизнес идея. Просто се уверете, че имате достатъчно място у дома.

Стартирайте магазин за електронна търговия без запаси

С бизнес модела дропшипинг не се нуждаете от инвентар на стоките у дома. Вместо това трета страна като Amazon или Alibaba може да съхранява и доставя продуктите вместо  вас. Така вашият ангажимент се свежда до организирането на маркетинга и обслужването на клиентите.

Стартирайте блог и си осигурете приходи от него

Създаването на блог, в който да пишете за нещата, които обичате и използвате, е чудесен начин да спечелите пари. Ако сте се чудили как влиятелните лица и създателите на съдържание си осигуряват устойчив доход чрез своите блогове, вероятно ще се досетите, че това се дължи на техните партньорски маркетингови усилия.

Можете да препоръчвате продукти и да получавате комисиона, когато хората кликнат върху вашата връзка и ги купят. Създаването на съдържание за нещо, което обичате, може да бъде вълнуващ процес, който ви предоставя гъвкавост и възможност да правите това, което обичате, като сами определяте условията на работа.

Продавайте услугите си

Вместо да продавате продукти от дома си, можете да продавате своите услуги (или умения). Много традиционни услуги, базирани на специални умения, преминаха онлайн, включително:

Графични дизайнери

Частни уроци

Инструктор по йога

Онлайн уроци

Маркетинг

Виртуален асистент

Създайте цифров продукт или курс

Създавайте дигитални продукти или курсове. По този начин можете да съберете опита си на едно място. Някои идеи включват стоки, статистика за индустрията, лицензирани активи като музика или снимки, цифрови шаблони и електронни книги. Най-доброто от всичко, тъй като повечето от тези продукти са цифрови, е, че няма да затрупате дома си с вещи.

Проучете и опознайте своя пазар

Ако вече имате бизнес идея, която възнамерявате да реализирате, сигурно искате да се уверите, че си струва да инвестирате времето или парите си в нея. Не е гарантирано, че бизнесът ви ще успее или продуктите ви ще се продават, независимо колко добре сте проучили всичко. Но можете да разберете дали сте избирали печелившата пазарна ниша и да определите какво би било вашето уникално предложение към клиентите, като добре проучите своя пазар.

Предлагаме ви няколко опорни точки и основните техники, с които да усъвършенствате идеята си, за да прецените дали има потенциала да проработи.

Определете целевия си пазар

Успешният бизнес търси първо правилния пазар и впоследствие подходящия продукт. Така че първата стъпка е определянето на вашия целеви пазар (хората, които най-вероятно ще купуват вашите продукти или ще използват вашите услуги). Насочването на вашето съдържание и реклами към подходящата аудитория гарантира, че правилните хора ще намерят страниците ви.

Проучете конкуренцията си

След като сте определили потенциалната си клиентска база, време е да се съсредоточите върху конкуренцията си. Бързото търсене в социалните медии и Google може да ви покаже кои са основните ви конкуренти. Изпробвайте някои ключови думи, свързани с вашата индустрия, и вижте кой ще се появи и независимо дали това е някой, който продава подобен на вашия продукт, не се чудете дали да посетите уебсайта му.

Наблюдавайте как вашите конкуренти обслужват клиентите си. Най-важното е да си отбележите какво може да се направи по-добре. Ако вашият продукт е идентичен, как можете да го разграничите от конкурентния? Неща като изгодни условия за доставка, по-атративно брандиране и сигурен процес на плащане оказват влияние върху предпочитанията на клиентите.

Потърсете обратна връзка за вашата бизнес идея

И накрая, имате нужда от информация и идеи, за да направите бизнес плана си устойчив. За да тествате идеите си, можете да се допопитате до хората, които познавате (ако имате доверие, те могат да бъдат честни, споделяйки отзивите си) или да разгледате пазарните проучвания, за да тествате идеите си. Също можете да попитате хората в целевата ви демографска група какво мислят за вашата идея, да оставят своите предложения за това как да я подобрите, дали биха посетили сайта ви и желанието им да платят за вашия продукт и услуга.

С информацията, която сте събрали, можете да предоставите на пазара продукт или услуга, които вече съществуват, но да го направите по-добре от тези, които вече са започнали.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: