Lordstown Motors твърди, че има 40 000 предварителни поръчки

Lordstown Motors твърди, че има 40 000 предварителни поръчки

Според нейните представители е близо и до това да стане публично търгувана компания.

Електрическите пикапи изглеждат като голям бизнес. Няколко марки, както стари, така и нови, планират да предложат своите версии през следващите години. Един от стартъпите се казва Lordstown Motors и дебютира с пикапа си Endurance още през юни. Това, което отличава Lordstown от конкурентите, е фактът, че той е насочен изключително към търговския флот като клиент.
Изглежда, че стратегията работи, тъй като марката обяви в сряда, че е получила приблизително 40 000 предварителни поръчки за Endurance. Сега това може да не звучи много в сравнение с половин милион предварителни поръчки, които Tesla твърди, че има за Cybertruck, но тъй като те са поръчки на търговския флот, е по-вероятно да се превърнат в реални продажби.

Lordstown твърди, че тези 40 000 предварителни поръчки се равняват на около 2 милиарда долара приходи от продажби. Това не е лошо за компания с тези размери. В допълнение към това съобщение Lordstown използва възможността да покаже още малко от интериора на Endurance. Изглежда модерен, но базов и износоустойчив. 

Пикапът на Lordstown ще има пробег от 400 км, а главното, с което може да се похвали, са моторите на главината на колелата. Не знаем много за дизайна, нито за характеристиките, но те вероятно ще бъдат адекватни.

Компанията също така твърди, че е близо до потенциално превръщане в публично търгувана компания. Тя сключи бизнес споразумение с фирма, наречена DiamondPeak Capital, която трябва да затвори през октомври. Ако всичко върви по план, Lordstown ще бъде включен в списъка на NASDAQ под символа RIDE.

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: