H&M бележи изненадващ ръст в печалбите за последното тримесечие
- България
- Източник: Bloomberg.com
- Автор:
Снимка: Fernand Decanne/Unsplash.com
Компанията отчита 230 млн. долара брутна печалба до края на август тази година. Това се равнява на два пъти повече от най-добрите досегашни прогнози за H&М.
Шведската марка за производство на облекло H&M отстъпи второто място на Uniqlo като най-печеливш моден бранд oще миналата есен.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
БДЖ и Deutsche Bahn сключиха договор за доставка на 76 модернизирани вагона
Русия ще си поиска инвестициите от Международната банка за възстановяване и развитие
През март 2024 г. общият показател на бизнес климата у нас запазва равнището си
Испанската икономика процъфтява
Франция може да отмени церемонията по откриването на Олимпийските игри
Традиционният “TABIET” фестивал се завръща в София през втория уикенд на април
Министерство на икономиката ще изгражда единен портал за потенциалните инвеститори
САЩ и Великобритания разследват руски криптотранзакции за $ 20 милиарда
Xiaomi се изправя срещу лидерите в производството на електромобили
КЕШ клуб
300
3 000
30 000