Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни

Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни Снимка: pixabay.com

Гривната Halo излиза на пазара заедно с план за абонамент и смарт приложение.

Amazon влезе на пазара на преносимите аксесоари с голям бум. Компанията представи гривна за проследяване на здравето, наречена Halo, заедно с абонаментна услуга и приложение за смартфони.

В момента водещи продукти на фитнес гривни са Apple Watch и устройствата на Fitbit, които чакат одобрение за придобиване на права върху тях от Alphabet на Google. 

Продуктът Halo на Amazon използва концепцията на тези по-стари устройства, но добавя нови функции, които никога не са били виждани в масово преносимо устройство. Именно функция, която проследява емоционалното състояние на потребителя, като слуша тона на гласа му, и друга, която осигурява триизмерно изображение на тялото на собственика с приблизително изчислен процент телесни мазнини.

Това е сериозно оттегляне на Amazon от хардуерния бизнес, който преди това се беше фокусирал върху създаването на устройства за дома, като например смарт високоговорителите Echo и поточните видео устройства на Fire TV. Amazon се похвали с някои свои разработк на преносими аксесоари миналата есен, като безжични слушалки и комплект очила с вграден достъп до асистента Alexa. Но Halo е първият им реален удар в бързо разрастващия се пазар на преносими аксесоари. 

Миналата година Gartner изчисли, че този пазарен сегмент ще достигне стойност от 50 милиарда долара през 2020 г.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: