5 съвета за подобряване на производителността при работа от дома

5 съвета за подобряване на производителността при работа от дома Снимка: https://pixabay.com/

Работата от вкъщи има някои предизвикателства, които могат да направят вас и вашите работници по-продуктивни.

Въпреки че и двете страни трябва да помислите над това как да оптимизирате работната си среда и как да се справите със задачите, след като започнете да работите, най-вероятно ще установите, че с новия си гъвкав график се справяте по-добре и изпитвате по-малко стрес.

За щастие има няколко начина да подобрите производителността при себе си и служителите ви, като същевременно осигурите баланс между личния и професионалния живот.

1. Създайте график.

Работата вкъщи осигурява гъвкавост, но прекалената свобода може да компрометира вашата производителност. Важно е да установите график, по който вие и вашите служители да работите.

Всеки човек ще трябва да установи рутината, която работи най-добре за него. Препоръчително е да се съсредоточите върху работното време и да го разграничите от това за отдих. Насърчете служителите си да приемат сутрешната рутина, точно както биха го направили, когато влизат в офиса. Това ще ви помогне да насочите мислите си към готовност за работа.

2. Определете приоритетите си.

Тъй като работниците ви вече нямат ръководител, който гледа през раменете им, те трябва да поемат отговорност за работния си процес. Насърчете ги да приоритизират задачите си, за да гарантират, че всичко ще бъде свършено, без да сливат работния ден със своето време за почивка.

Много отдалечени работници намират списъка със задачи за полезен. Това помага на хората да се съсредоточат върху приоритетните задачи, а не да отлагат, работейки върху по-лесни и не толкова важни неща.

3. Елиминирайте нещата, които биха отвлекли вниманието.

Оптимизирането на производителността означава максимално възползване от работното време. Затова е важно да елиминирате нещата, които биха отвлекли вниманието. По време на седмичните проверки помолете служителите си да напишат списък с най-натрапчивите им задачи; говорете за тези задачи и това, което ги притеснява. Има инструменти, които могат да помогнат на човек да запази фокуса си, като например плейъри с бял шум.

4. Създайте удобно работно пространство.

Никой не може да бъде продуктивен, когато се чувства неудобно. Важно е да се създаде удобно работно пространство. В идеалния случай това ще бъде в някое тихо кътче от дома, но дори и да работят на кухненската си маса, служителите ви се нуждаят от удобно място за сядане. Компютърният екран трябва да бъде на нивото на очите. Отново използвайте седмичната среща като възможност да попитате за работното пространство на служителя и вижте дали има нещо, с което го направите по-удобно за тях.

5. Определете граници.

Трябва да се определят граници, за да се поддържа здравословен и устойчив баланс между професионаления и личния живот.

В допълнение към създаването на физическо пространство, трябва да отделите време. Добра идея е да създадете часовник, който да прекъсва рутината, така че вие и всички от вашия екип да правите адекватни почивки. Изследванията показват, че почивките са важен аспект за производителността. Всеки от вашия екип се нуждае от време, за да остави работата си и да се отдаде на пълноценна почивка.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: