Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Google уволни още повече служители след вече приключилия седящ протест
Европа се затопля два пъти по-бързо от другите континенти
Германците се пристрастиха към „соларните балкони”
Започва строителството на 1000 нови паркоместа на Терминал 2 на летище София
Анджей Дуда обясни защо Полша не трябва да въвежда еврото
Вижда се дори езерото от лава: NASA показа висококачествена снимка на спътника на Юпитер
Как да използвате бърз кредит за вашите нужди?
Мъск се извини пред служителите след масовите уволнения
Иран може да създаде ядрено оръжие през следващите седмици: експерти
КЕШ клуб
300
3 000
30 000